TECHasas siūlo Jums įsigyti pratęsto garantinio aptarnavimo paslaugas, kurios suteikia Jums kokybišką Jūsų buitinės technikos bei kompiuterinės įrangos garantinį aptarnavimą, praėjus gamintojo aptarnavimo terminui, iki 5 metų.
KODĖL VERTA TURĖTI PRATĘSTO GARANTINIO APTARNAVIMO PLANĄ:
- užtikrinta investicijos apsaugą;
- nemokamas atsarginių dalių keitimas;
- nemokamas prekės remontas;
- nemokamas pirkėjų konsultavimas telefonu ;
- sertifikuotų taisyklų tinklas visoje Lietuvoje;
- taisyklų aptarnavimo kokybės kontrolė;
- galimybė perleisti Planą kitam asmeniui;
- prekių aptarnavimo taisykloje pirmenybė.
Ką padengia Pratęsto garantinio aptarnavimo Planas:
Mes pašalinsime visus prekės gedimus, jei jie nutiko naudojant prekę pagal instrukciją. Pratęsto garantinio aptarnavimo planai padengia atsarginių dalių keitimą bei taisymo darbus, būtinus tam, kad sutvarkytume ar pakeistume prekę.
Ko nepadengia Pratęsto garantinio aptarnavimo Planas:
Pratęsto aptarnavimo planas nepadengia jokių nuostolių bei gedimų, nutikusių dėl šių priežasčių: serijos numerio neatitikimas arba nebuvimas; neteisingas komponentų pajungimas; savavališkas taisymas bei modifikavimas; netinkamas elektros srovės panaudojimas; prekės kritimas; korpuso pažeidimai; piktnaudžiavimas, netinkamas naudojimas.
Sutarties nutraukimas:
Jūs galite nutraukti aptarnavimo sutartį, informuodami apie tai Techasą, arba grąžinant sutarties originalą sutarties pardavėjui per 30 dienų, pradedant nuo sutarties pirkimo dienos. Garantinio aptarnavimo apmokėjimo sutartis negali būti nutraukta, praėjus daugiau nei 30 dienų nuo sutarties pirkimo dienos.
Sutarties perdavimas:
Jūs galite perduoti prekės savininko teises kitam asmeniui. Tuo atveju Sutartis turi būti perrašyta, informuojant apie tai Techasą.